Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, September 3, 2012

Cek Nuffnang Dah Sampai

Alhamdulillah.. ni kira wit raya lah ni hihi.. walaupun bukan ribu riban tapi ok arr.. alhamdulillah.. adalah juga sesuatu dari nuffnang kan kan kan.. :P .. lama gak tunggu.. sebulan lebih arr baru sampai.. apa2 pun saya nak ucap terima kasih kat nuffnang atas kiriman cek tersebut dan atas pemberian iklan BE tempoh hari.. kalo xde BE, bukan takleh dapat.. tapi jenuhlah nak tunggu tabung tu penuh..lambat banyak hihi..


note: nuffnang, saya nak BE lagi..pls :)  .. bosan ar takde BE ni.. x meriah.. bagi ek.. tq :p


10 comments:

eMMe said...

blom dpt checque lagi, tgh tunggu ni..tapi tak la banyak pun, jadi la, wat tambah2 simpanan...utk mase hadapan...hehehe...

penaberkala said...

untunglah dapat cek
boleh buat belanja :)

shark said...

sama la akak..cek saya pun baru sampai :)

syiela said...

alhamdulillah ada rezeki :)

padin said...

hehee tu la kalau tak dapat BE memang jenuh la nak penuh kantung, tak macam dulu sgt.. ada pakatan klik, ekekee

munna said...

Alhamdulillah ...rezeki kan....

Sharinginfoz said...

memang seronok dapat cek kan

Sop Nama Saya said...

tahniah Sis.. :)
boleh belanja ABC nih.. hehe

caliph shuriken said...

congratz, kak atie ^^

Buatbest said...

wah cek dah sampai..rezeki musim2 raya nie..

cek nuffnang sy pon bru je sampai minggu lepas..dekat2 sebulan jgk bru dapat..

insyaAllah, ada rezeki nnti dapat la lg tu..

Iklan