Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Tuesday, January 3, 2012

Semoga Sham Kamikaze Terus Tabah!!

Dulu bila dapat tau Sham Kamikaze berhijrah.. aku antara ribuan peminat dia yang sangat teruja dan sangat memandang tinggi penghijrahan yang Sham buat.. Dan pada yang sama terlintas di hati ini "mesti ada yang kutuk Sham nanti" ahhh... aku yakin Sham mampu lakukannya..

Tapi hari ni, aku perasan ada yang tidak kena dengan bait2 kata Sham kat Facebook.. kata2 beliau berbau tidak selesa.. aduhaiii..
Buat kali terakhir, saya berpesan kepada diri saya dan sahabat semua. Kalau tak suka muzik dan alat muzik, diamlah. Tak perlu kritik dan kutuk yang bukan2. Buatlah apa saja kebaikan untuk menarik pelbagai golongan supaya dekat kepada Allah swt, bukan makin jauh dari-Nya. Jihad kita tidak sama. Ibadah kita juga tidak sama nilainya di sisi Allah swt. Marilah bermuhasabah diri dan banyakkan berbuat kebaikan. Semoga Allah swt merahmati kita semua di dunia dan di akhirat, amin ya Rabb.


Aku harap Sham terus tabah dan kuat melawan dan menangkis kritikan2 yang menyakitkan itu.. Aku setuju dengan komen seorang peminat Sham..

Allah melihat niat kita tuan, biar Allah menilai kita. Manusia tidak berhak menilai dosa atau pahala seseorang. Teruskan perjuangan tuan.

3 comments:

Arizakiah said...

Semua itu adalah ujian Allah untuk menduga ketaqwaan hambanya....

munna said...

tulah....semoga dia tabah...

Miss uCu said...

sya stuju dgn komen atas tu..hanya Allah yg layak menilai kita:)

Iklan