Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Wednesday, September 9, 2009

Selamat Ulangtahun Perkahwinan ke 10

Macam mana la aku leh lupa lagi.. tahun lepas pun camni jugak..adeh..husben aku ingat ke? ishhh..aku tau dia pun lupa hehehe..kalau tak dia dah hint2 kat aku aritu.. aku lupa mayb sebab aritu busy ngan test osh kot..hurmmm..takpelah..masih dalam bulan yang sama.. sepatutnya anniversary kami pada 4 September tapi oklah kan sambut ari ni 090909 huhuhuhu... sure sambut kat umah mak..makan pas berbuka nanti..

Tadi bila aku teringat jer, terus aku sms husben aku hehehe..

"tak ingat anniversary ke?" huhuhu..

Puas aku nunggu hubby aku reply..hampir 10 minit hehehe menunggu itu menyeksakan, tu yang terasa lama tu..then handphone aku berbunyi...husben aku call.. dia kata udang galah yang dia beli pagi tadi tu sempena nak sambut anniversary la..banyaaakla..lupa jugak la tu.. so aku pun merisik2 la kan..kot kot leh order kek ke idak huhuhu.. alhamdulillah terus dapat lampu hijau.. apa agi, lepas habis cakap ngan husben, aku terus call secret recipe kat sogo tu.. aku order chocolate moist cake.. tu jer la kek yang paling sedap aku dan seluruh kuarga aku rasa..dan tak heranla kek tu jer la yg kami selalu order..kalau order kek lain sure banyak complaintnye.. so petang nanti aku kuar jap pi tukar baju yang aku beli aritu then amik kek terus.. so nanti aku tampal gambar kek tu kat sini k.. tata

No comments:

Iklan