Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Thursday, July 12, 2007

MiRa 3 MoNTh

Hari ni genap la umur Mira 3 bulan.. dia pun dah semakin montel. alhamdulillah.. aku suka dengar sore dia nangis..dah lama umah ni tak dengar sore baby.. aku suka sangat..

Petang tadi aku ngan husben n Mira gi HKL Wad Pedetrik KK4. Kami melawat ida ngan anak dia Sofia (betul ke aku eja ni ek). Anak Ida nak kene operate hari ni ganti saluran hempedu. Sian dia. Aku doakan anak ida cepat sembuh. Masa kat sepital tadi, teringat kat KK8 ngan KK9 masa Mira dok sana aritu.

Balik pi jemput abg achap balik sekolah, tu pun dah lewat 5 minit, nasib dia tunggu. Aku risau kalau dia balik umah sendiri, tengok2 kat umah takde sape2.. sure nangis nye.. pastu singgah kat umah mak jap, santap anak beranak hehehe.. then pas citer Manja habis kami pun balikkkkk..

No comments:

Iklan