Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Tuesday, July 17, 2007

JaLaN KaKi

Aku ke National Library arini.. cari bahan assignment. Aku gi naik teksi jer..so dalam kul 5.30 ptg aku dah standby nak balik coz aku nak terus ambik anak aku kat sekolah..takut lewat lak. Aku tengok kat seberang jalan depan library, mak aii.. keter bersusun bergerak pelan2..hmm ada yang kene bayar tambang teksi lam RM10 or RM15 nanti, tak pun RM20.. aku mula mencongak2, bukan apa..macam tak berbaloi jer bayar mahal2, umah dekat jer. So aku ambik keputusan yang amat tragis sekali.. BERJALAN KAKI..fuhh!! penat beb! nasibla aku jalan kat tepi tasik titiwangsa, tak la terasa sangat jauhnya. Aku sampai sekolah achap ngam2 lagi 5 minit loceng berbunyi.. balik kami singgah beli berger ngan ayam golek utk buat makan malam..

No comments:

Iklan