Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Thursday, July 26, 2007

Diskaun Belajar

Tawaran Diskaun Sempena Tahun Kemerdekaan Yang Ke 50
Tarikh : 21/7/2007 Daripada: sufian
Sempena menyambut tahun kemerdekaan yang ke 50 Pengurusan SPACE UTM menawarkan potongan harga merdeka sebanyak 20% ke atas yuran matapelajaran bagi Semester 1 Sesi 2007/2008.Pemberian diskaun ini adalah sebagai tanda penghargaan kepada pelajar yang telah menjelaskan keseluruhan yuran sebelum atau pada 5 Ogos 2007.

● Pemberian diskaun ini hanyalah ke atas jumlah Yuran matapelajaran (jumlah kredit yang dibayar) dan akan dikreditkan ke semester yang berikutnya. Manakala kepada pelajar graduan, pemberian diskaun diberikan kepada semester semasa.

● Disamping itu juga pelajar dari golongan warga emas (berumur 50 tahun sebelum/pada 31 ogos 2007) dan Orang Kurang Upaya (OKU) akan diberikan diskaun sebanyak 25%.


Fuh!! 20% tu.. laju jer aku ambik mesin kira, n congak2 agak2nye berapa la aku jimat kalau aku bayar ikut date tu..hmm hampir RM300 jugak..banyak tu, sape yang nak bagi RM300 yer tak? lagipun lambat laun aku kene bayar jugak yuran blajar tu.. so minggu depan la kot aku pi bayar kot..insyaAllah

No comments:

Iklan