Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, November 27, 2006

Sambungan crite tadi...

Dalam kul 10.30 mlm gitu mak aku pun sampai la umah setelah abg aku ke opis dia untuk memberitahu kedatangan rombongan pengantin dari Kuantan tu. Si penggantin lelaki ni adik sepupu aku, dorang dari Kuantan nikah semalam.. ondaway nak balik Taiping, Perak. Mak aku dah terbiasa kan.. dia balik2 jerk terus masak nasi n lauk untuk Pak Lun & Mak Yam (pakcik makcik aku yang paling aku respect) sekeluarga. Mak aku dengan Pak Lun ni adik beradik. Mak aku kakak yang sulung (mcm aku jugak la). Mak aku ni takleh tak makan nasi, same lah cam anak aku si achap.. dia pun dah terikut opah dia..sehari tak makan ketar lutut. So lepas sume siap makan, aku nak berangkat la balik umah aku. Oleh kerana ramai sgt yang akan tido kat umah mak, aku pelawa lah sape2 yang sudi mai umah tido.. so aku bawak adik2 sepupu aku balik umah, tu pun 3 org je sbb yang lain dah lena. Sekarang dah pun pukul 3 pagi.. yang lain2 sume dah lena tinggal aku jer ni hah depan pc.. so sebelum siren berbunyi (hehehe) aku mohon diri dulu la ekk.. Salam.

No comments:

Iklan