Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Wednesday, September 24, 2014

Cara untuk dapatkan trafik ke blog guna KakiPing

Kalau yang newbie atau yang masih baru berjinak-jinak dengan blog, mungki ada yang tertanya-tanya.. apa guna nya trafik tu? sebab aku dulu pun macam tu.. tak tahu kegunaan trafik ni.. tak tahu pun wujudnya perkataan trafik dan kepentingannya pada sesebuah blog. Tapi bila aku mula kenal dengan iklan Nuffnang dan tahu boleh dapat duit dengan Nuffnang, aku mencari, mengali lagi ilmu macam mana nak dapat income melalui Nuffnang..

Tadi aku terbaca entry dari otai HA pasal trafik ni, terus aku daftar dan cuba. Sangat menarik!! Cara utuk dapat lebih banyak trafik ke blog dengan cara yang paling senang iaitu ping link artikel blog kita ke website ping aggregator. Korang nak cuba? jom aku ajar kan, senang je. Nama website nya KakiPing


Step seterusnya nanti aku update. Buat masa ni korang boleh pergi ke blog Otai HA untuk belajar cara-caranya ya. Benda senang rugi kalau kita tak belajar.

Ping!

No comments:

Iklan