Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, November 21, 2011

Kembali Admitted

Aku kembali ke sana.. masa aku keluar dari wad dulu, aku ingat 2,3 bulan nanti baru aku kembali tapi nampaknya x sampai sebulan aku telah kembali menjadi penghuni ward 15.. apakah punca yang menyebabkan aku kembali secepat ini??? adakah ini gara2 aku hilang akal makan sate samuri atau disebabkan oleh penangan Kenny Rogers Roasters??? aduhai.. semalaman semalam aku tak boleh tido.. hulu hati ni macam terasa menyucuk2.. pedih gile.. oleh kerana tak tahan, dan teringat pesanan Dr yang merawat aku, aku ajak asben ke PAC HKL untuk dapatkan rawatan selanjutnya.. dan tak sangka pulak aku akan ditahan.. aku harap esok aku boleh keluar dah.. tak larat arr dok spital nih.. lapar!!!!

7 comments:

SSS Admin said...

Makluman

Kajian Semula Sistem Pendidikan bersama UNESCO

Artikel susulan bloggers:-

The Story of The Satu Sekolah Memo

Perjuangan KEMPEN SSS kini berputik!

Terima Kasih.

saizam said...

tak pa lepas ni kita p pekena lamb chop plak he..he..he..he

eMMe said...

Pedih hulul hati;-)? Salah makan ke? Atau ade yg alah pd makanan tertentu?

atie aizam said...

@saizam: ngee~ jom jom!! hahaha..

atie aizam said...

@eMMe: ntah la emme.. biasa ok jer.. Dr kata sesetengah org mengandung mmg kena masalah ni..

munna said...

aduyai.... apa2 pun jaga kesihatan ye atie..

Kak Imun said...

Salam, atie. Duduk hospital memang kena diet, kak pun tak suka, hehe....:)

Iklan