Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, March 2, 2009

Serabut Days

Beberapa hari yang lepas, aku macam orang gila mengadap tugasan.. bukan setakat tugasan jer, aku kene study jugak untuk exam.. bukan satu exam tapi dua...hari sabtu lepas cukup mencabar bagi aku..mana taknye, aku ada exam dengan presentation.. dah la kene siapkan presentation punya bahan pastu kene study pulak tu...dasat..pastu ahad pulak aku ada exam paper HRD... aduhai, rasa macam nak mc jer ujian tu.. aku mana sempat baca buku..sabtu malam barulah aku ngadap buku sampai kul 3 pagi..n pagi tu aku tawakal jer lah...bak kata pensyarah TP aku, pakai niat jer.. hahaha!! kalau betul pakai niat jer leh jawab periksa takde lah susah hidup ni..tapi tu lah cabaran bila study ni..tambahan pulak study time dah berkeluarga..nak kene masak..kemas rumah..dengan anak-anak lagi..so time yang boleh ngadap buku time tengah malam jer lah...ntah berapa jam jer aku tido kebelakangan ni tapi tu lah..badan tak jugak turun-turun beratnye..makin mengembang ader la..haruuu...

Minggu lepas aku, husben n anak-anak ke Kenny Rogers Roaster..Farah pun ada..buat kali keduanya dalam hidup aku masuk Kenny Rogers..ntahlah nape aku tak minat dulu..dulu aku paling tak suka kalau husben aku ajak makan kat Kenny Rogers..bagi aku makanan dia aku takleh blah (kata budak2 sekarang) bukan selera aku lah.. tapi sebab ada orang nak belanja kan..n aku nak ikut selera husben aku pulak kali ni so..aku cadangkan sendiri pi makan kat Kenny Rogers..aku tau tu faberet husben aku dulu..malangnya sejak bersama dengan aku dia tak dapat ke situ..kalau dia pegi dengan orang lain aku mana tau kan kan kan ... so kami pun ke sana lah..kami order ayam ngan dishes dia..ada kentang lenyek..kentang garlic, ada salad, ada muffin, ada coleslaw and nasik.. aku tak rasa pun nasik tu tapi husben aku kata sedappp.. mira nampaknye suka tapi mira tak boleh kira..semua bedal asalkan tak pedas...air untuk dia segelas pun leh habis...aku minum mocha blended..boleh la sedapnya tapi kat 'kopi satu' lagi sedap ice blended dia..apa pun makan malam haritu abis RM150++ hehehe..boleh tahan...bukan selalu, sesekali kan kan..kalau nak lagi aku ok jer..erkkk..bukan ke tak suka tadi? huhuhuhu...dah terberkenan kot hahaha..yer la..macam boleh blah dah la sekarang..lalalalala..

No comments:

Iklan