Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Tuesday, March 31, 2009

Dah Balik....

Kebelakangan ni banyak perkara yang berlaku dalam hidup aku... ada yang baik dan ada yang buruk.. yang baik aku terima dengan Alhamdulillah dan yang buruk aku juga terima dengan Alhamdulillah..Perkara yang baik antaranya ialah kembalinye gelang aku ke tangan aku sejak 5 tahun yang lalu..bukan kene curi bukan kene rompak tapi ke sebuah kedai kecik untuk dijadikan modal untuk teruskan hidup..aku cukup gembira meski pun masih ada baki tersimpan di sane tapi aku happy dan bersyukur.. "terima kasih wahai suamiku".. "terima kasih bang" ..perkara yang mengembirakan aku lagi yerla berjayanya aku mengecat bilik achap..kaler hijau.. n aku juga gembira sebab aku dapat beli almari buku dengan harga RM290.. juga diberikan oleh suamiku.. almari buku yang aku inginkan sejak aku semester 2 lagi huhuhu..buku dah banyak..berterabur...

Apa yang duka yang berlaku dalam hidup ku? kesihatan mak yang tak menentu.. ketidak pulangan adik bongsu aku sekian bulannya...masalah gawat memberi kesan ke atas perniagaan mak yang teruk terjejas..dan banyak musibah lain atau ujian lain yang diberikan olehNya untuk menguji kesabaran dan kecekalan hamba2Nya..

No comments:

Iklan