Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Wednesday, March 18, 2009

Assignment..assignment..assignment

Tu ar.. assignment..assignment..assignment!! selagi tak abis belajar, tulah kejenyer.. dan paling padah bila assignment wat last minit..kononnya tak dapat info la..macam macam alasan aku bagi pada diri aku tapi last minit boleh pulak..naper la aku jadi camni..bila lah nak berubah sikap..bersedia dari awal huhuhuhu.. tulah antara ngomelan aku untuk diriku ini yang punya habit macam ni.. So dah 2,3 ari dah aku dok cari info dan mula menaip..setakat ni adalah isi dalam 11 pages..masih kurang sekurang-kurangnya 15 pages agi uwaaaaaaaa...banyaknye agiiiii!!! Kat sisi aku nih ada 6 buah buku rujukan yang belum di sentuh, dalam laptop aku nih ada 8/9 artikel yang aku ambik dari internet (aku dah cedok sikit-sikit)..dan aku harap dapat siapkan tugasan selewatnya jumaat ni..sbbpastu aku leh fokus kat test sabtu ni pulak..huhuhuhu..

Nampaknya hari ni dan 2,3 hari lagi aku tinggal ngan anak aku si mira jer la.. husben aku ngan achap balik kampung pagi ni.. uwaaaa.. nak ikuuuuuut!!!!

No comments:

Iklan