Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, August 18, 2008

SunYi

Sunyinye aku rasa sejak aku jejak kaki kat umah ni pagi tadi.. selalunya aku boleh dengar jeritan atau tangisan mira atau usikan abang achap pada mira.. tapi semua tu takde..yang terbayang kat mata aku ialah lambaian mira masa aku nak berangkat ke Sungai Petani semalam..

"tata..tata..ta..,"mira melambai aku..

aku tau yang mak ngan abah tau yang aku sedang berperang dengan kesedihan yang aku tengah usaha sorokkan.. sebolehnya aku tak mau sedih sebab kesedihan itu akan berlarutan berhari-hari.. lepas salam mak ngan abah n sayang mira berkali-kali.. aku terus masuk dalam keter..air mata aku mula bergenang tak tertahan..akhirnya dalam perjalanan ke SP air mata ni tumpah juga..

Aku balik ngan husben naik bas.. dalam bas aku berusaha tak melayan perasaan sedih aku..alhamdulillah aku terlena sampai tapah then sambung balik tido sampai KL kul 6.00 pagi. Hari ni aku tak larat nak pi keje.. beratnya aku rasa kepaler aku nih.. aku rindukananak-anak aku terutama mira.

No comments:

Iklan