Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Sunday, August 31, 2008

MerDekA 51

Sebelum menjelang sambutan merdeka, aku, achap ngan su pi melontar vokal dulu.. pelbagai teknik kami gunakan.. irama rock..irama slowrock.. dangdut..nasyid,,zapin..joget n macam2 jenis irama.. dasat tak dasat kami ni.. dalam tempoh 3 jam jer dah lontar macam2 irama.. tapi irama achap la yang paling tak best.. irama achap bunyik macam ni..

'Nak balik, mama.. achap nak balik.. ngantuk!!..'

macam tu la lebih kurangnya bunyik irama achap.. tension aku dibuatnya.. aritu masa pi nengok Piala Malaysia pun macam tu.. sabo jer la aku..cuba bawak pi tempat game.. sure irama dia lebih riang..lebih ceria..

Ujian OSHA tadi susahnye.. aku macam nak tarik diri je dari subjek ni.. sabo jer la.. tapi aku masih hepi bila jer dengar sore mira.. rindunyeeee aku kat mira.. masih terngiang2 sore dia panggil mama n abah tadi kat lam tepon.. abang cakap mira takmo tido ngan tokwan...dia nak tido ngan abang jer.. aku sedih pulak bila pikir bila abang balik nanti, sure mira cari abah dia... uwaaaa..tunggu mama yer sayang.. 2 minggu lagi mama balik k..

No comments:

Iklan