Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Tuesday, July 29, 2008

Tragedi Julai08

Baru beberapa hari aku tak online tapi aku rasa macam dah lama jerk.. ni mayb sebab aku sibuk sangat ngan keje kot.. balik dari tempat keje sibuk pulak ngan keje-keje rumah & anak2.. mayb dah lama sikit sibuk aku kat opis aku tu berkurangan agaknya..mudah-mudahan.. Semalam aku tak sihat, mayb sebab nasi lemak yang aku beli pagi semalam tak dimasak dengan betul.. sampai muntah-muntah aku dibuatnya.. dan paling teruk aku hampir gelap mata..masa tu aku kat sink seramik basuh tangan tu.. ngan sink2 tu jatuh..berderai!!!! dalam aku tahan muntah ngan pening tu terkejut gak aku bila tengok sink dah bertaburan.. arghhh..lantaklahhh.. tapi jauh di sudut hati aku "mampus lah aku!!" hehehe.. kecut gak..menjahanamkan harta majikan.. kakak cleaner papah aku masuk bilik dia..rehat. Boss aku pun datang jenguk..dia suh call husben aku.. dia risaukan aku katanya.. sink tu dia tak kisah.. "fuh..lega aku!!" huhuhuhu.. aku baring dalam sejam then aku bangun sambung wat keje tapi kepala aku masih pening2 lalat.. tapi hari ni aku balik awal sket dari biasa.. husben aku datang jemput.

No comments:

Iklan