Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Friday, July 18, 2008

BesDay aQaK

Hari ni hari jadi aku yang ke 32 huwahuwa dah tua aku nih.. alhamdulillah aku bersyukur dipanjangkan umur hingga hari ini.. Jadual hari ni pun penuh dari awal pagi sampaila ke malam hari. Hari ni jua Hari Sukan kat sekolah achap.. so aku ke sekolah achap kononnya nak bagi sokongan..hehehe hampeh! aku sampai kat sekolah sejam sebelum acara tamat.. tapi aku bangga gak sebab achap menang dapat tempat ke2 dalam acara bawa bola pimpong.. jangan gelakkk!!.. sebelum kami balik umah, kami lepak kat kantin sat sambil makan2 n minum2.. then kami balik umah..

Sebelah petang pulak, aku ngan anak2 & husben aku dan termasuk juga adik ipar aku si farah pi Giant Gombak.. kami celebrate besday aku kat ChikenRiceShop.. penuh meja kami ngan makanan.. alhamdulillah kenyang.. balik tu sempat lagi kami sambar aiscream n makan kat dalam keter.. macamla kami tak gemuk2? hehehe

No comments:

Iklan