Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Saturday, June 28, 2008

stUDy.. eXAm..stUDy.. eXaM

Semalam aku gi sekolah achap ambik report card penggal 1 tahun ni.. hmm banyak kelemahan yang perlu diperbaiki..terutama dalam membaca al-Quran.. so aku kene serius pasni dalam bab blajar dia.. balik dari umah mak aku terus kemas bilik depan tu yang akan aku jadikan bilik acap.. sebelum ni kat bilik ni takde meja tulis, now dah ada.. aku akan letak macam2 kat situ.. sifir n others.. hmm nampaknya aku kene buatkan nota2 ringkas untuk achap n tampal kat dinding bilik tu..semoga achap lebih berjaya lepas ni..insyaAllah.

Aku nye part study pun dah ok skit.. pengecualian kredit yang aku mintak setahun setengah yang lepas dah pun settle.. Alhamdulillah 17 kredit hour diluluskan.. tak kisahla.. janji dah skip 2 semester. Now aku ngah pening nak wat camner dengan latihan industri nih..aku kan tak keje.. dorang kata boleh mintak pengecualian jugak.. nanti lah aku cuba2 tanyer senior aku tuh.. now mission aku nak dapatkan result yang bagus.. akan ku cubaaa!!!! versi lagu Akan ku tunggu (CandY)

No comments:

Iklan