Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Thursday, June 5, 2008

SeLaMaT HaRi JaDi AcHAP

Hari ni 5 June 2008 maka genaplah usia achap 8 tahun.. Kali ni sambutan Hari Lahir achap di buat di umah TukNek achap.. mak mentua aku yang cadangkan.. Alhamdulillah dapat sekali lagi achap menyambut Hari Lahir dia buat kali ke 8.. Aku takde buat persiapan ape pun..takde tempah kek macam sebelum sebelum ni sebab aku tak reti nak tempah kek kat sini.. lagipun tak tau yang mana yang sedap.. kalau kat KL aku senang je.. order je kat SR macam sebelum ni... dalam kul 3.30 ptg aku ngan husben aku turun ke pekan cari kek.. memula pi kedai kek Oishin kat ngan JKR tapi tutup then kami terus gi kedai kek Gemilang.. pastu kami terus gi umah tuk, dalam 10 minit kami sedang wat persiapan, sorang-sorang anak menakan aku mai .. riuh rendah umah tuk.. acara dimulakan dengan meniup dan memotong kek oleh achap..kemudian acara diteruskan lagi dengan aktiviti yang dinanti-nantikan oleh semua orang..apalagi.. acara makan arrr heehe.. semua tetamu nampaknya kenyang dengan makanan yang disediakan.. alhamdulillah.


No comments:

Iklan