Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Friday, November 9, 2007

Pi OpenHouse

Raya kan sebulan..hehehe tu la orang melayu kan..bab-bab nak hepi nak lama-lama je cam aku la.. hari tu 3hb aku gi openhouse umah Zira kat Langat.. seronok gak dapat jumpa Makcik (Mak Zira) sebak aku jap masa peluk dia tu..lama beb tak jumpa. Balik tu si Zira bagi buah tangan..dia bekalkan lontong..tq dear. Semalam lak aku beraya kat umah Det kat Selayang Baru.. sane aku jumpa ramai member2 lama kat kamdar termasuk 2,3 exstaff aku dulu.. aku makan laksa jer coz semalam aku ada wat mee kari kat umah, so dah kenyang. Balik tu kami terus pi jemput mak balik.. Alhamdulillah adik mira tak meragam cuma dia fenin kot hehehe sat orang ni dukung, sat orang tu dukung..dah ramai ngat baru la dia dok hek hek..

No comments:

Iklan