Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Thursday, November 15, 2007

FiRst PaPEr

Alhamdulillah exam subject statistic sains social dah settle, tapi aku masih tak paham macam mana aku bleh bluuur tiba-tiba.. sebaik je aku nengok soalan dalam tu, ya Allah, kelam kabut aku dibuatnya. Ada la dalam 5 minit aku relaks kan perasaan aku ni, gemuruh kot hahaha, yer la dah tua-tua gini nak ambik peksa, dah tentu gelabah hehehe.. tapi pastu aku cuba buat satu-satu sampai habis soalan yang perlu di jawab, alhamdulillah. Kita nantikan resultnya pulak k..

Balik tu aku tumpang kak hawa. Aku gi Sogo ambil kupon diskaun untuk memberz.. ada lah sikit untuk aku belanja 5,6 barang hehehe.. balik dah lewat, terus masak speggeti. Sejak dua menjak ni aku rajin no makan speggeti..ishh sabo jer la..

No comments:

Iklan