Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Friday, November 23, 2007

LeGA..

Selesai sudah exam buat semester ni semalam, alhamdulillah paper akhir aku dapat jawap dengan sempurna... tapi aku kene ingat, kadang-kadang apa yang kita anggap perfect tu belum tentu perfect di mata lecturer, so kene tungguuuu.. Balik dari exam aku ambik teksi pi Chow Kit, aku nak pi BP. Si ayu tumpang aku, kalau aku tau dia nak ikut aku pi chowkit, takyah ler aku suh teksi tu hantar kat lrt, baik terus jer gi chowkit jer hehehe.. settle sume urusan kat BP, aku ingat nak meronda, malas la pulak, lagi pun pitih takdaq, so aku gi stesen monorel.. terus balik umah.


Petang, aku balas dendam.. aku sefamily gi umah mak. Dah lama aku nak gi sane tapi masa tak mengizinkan so.. inilah harinya hehehe.. Lepas maghrib aku bawak asyraaf pi buat spek baru.. tapi aku pulak tak hengat yang achap kene buat spek yang protect komputer..uwaaa..harap2 dorang belum buat lagi.. macam mana aku boleh lupa ntah, sabo jer la.. dia dah la suka ngadap pc..

No comments:

Iklan