Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Tuesday, November 20, 2007

2nd PApEr

Alhamdulillah 2nd paper dah selamat walaupun ntah apa-apa jer yang aku jawab.. sejak exam ni, aku rasa macam iq aku ni dah tak macam ambik dip dulu.. slo sangat.. mayb 'ram' mula dah nak overload kot hehehe.. now tinggal lagi satu paper.. balik dari exam aku terus gi Institut Jantung Negara (IJN)kat Jalan PM ke2.. aku gi melawat Kak Ina, dia tampal jantung berlubang hari ni, masa aku sampai dia ngah lena, dia bernafas guna beg oksigen tu, risau gak aku nengok memula, bila jer dah bersembang, hmm lega skit coz nampak dia stabil..husben dia Bob pun ada, rupanya kak ina tu baru jer kuar dari bilik operate, sejam setengah yang lepas.. sembang punya sembang, kul 7 baru aku balik, lagi pun aku nak elakkan jem giler kat jalam PM 2 tu, tapi masa aku balik tu pun, jem jugak, sabo jer la..

Malam ni aku lega sket pasal adik, 2,3 hari lepas adik susah sangat nak berak..keras sangat..bila nak meneran dia nangis sungguh2, aku tak lalu tengok, nasib ada abah dia time2 gitu, aku ni tak kuat bab2 gini, tak sampai hati aku tengok dia sakit.. tapi semalam alhamdulillah berak adik dah normal balik.. aku pun tak paham nape jadi macam tu.. asal jer bagi adik makan apa2 selain susu, ni la jadinya.. tapi adik kan dah besar, susu jer mana nak cukup..sapa-sapa ada petua, share2 la ek..

No comments:

Iklan