Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Friday, January 23, 2015

Video Zamani Slam Dalam Tahanan Di Suruh Menyanyi

Sekarang tengah hot viral Zamani Slam kene tahan sebab dadah.. yang menjadi pokok utama viral tu bukanlah sebab ambik dadah.. tapi sebab orang ramai marahkan polis sebab share video Zamani disuruh menyanyi semasa dalam tahanan.. kot ye lah korang suka sangat suara Zamani ni.. janganlah dishare2.. buat layan sorang2 sudah la.. ni satu Malaysia tengok..



Zamani ni kekurangan kasih sayang.. jiwa dia sangat-sangat kosong.. sejak ibu dia meninggal dunia dia seakan hilang arah hidup.. dia tak ada kekuatan untuk berdiri.. jiran-jiran banyak nasihatkan dia.. tapi tanpa bantuan yang tersayang 'benda' tu susah nak hilang.. itulah yang aku tahu serba sedikit tentang Zamani ni dari jiran dia kat Jalan Enggang tu.. aku rasa ada hikmah juga berlaku macam ni.. semoga dia tahu yang 1 Malaysia sayangkan dia.. mahu dia berubah.. bangunlah Zamani.. berubah la.. kami semua sayangkan awak!!

Mode: touching!!

2 comments:

Bbwana adienia said...

salam..

wana balas kunjungan ke sini dan follow awak.. :)

Atie Aizam said...

Wsalam wana.. salam kenalan ye..

Iklan