Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Tuesday, January 1, 2013

Happy New Year 2013

Dah masuk tahun baru yer kita hari ni.. pejam celik pejam celik makin bertambah umur kita kan.. apapun saya nak ucapkan Selamat Tahun Baru 2013 dan moga apa yang kawan2 impikan dapat dicapai tahun ni... saya nye azam, kekal macam tahun lepas gak.. nak menjadi insan yang lebih baik dari tahun sebelum ni.. mudah2an dipermudahkan..

Sekarang ni dah nak masuk subuh.. saya masih belum lelapkan mata.. mungkin kawan2 kat sana ada yang baru balik dari sambutan ambang tahun baru agaknya.. saya dah bertahun tak celebrate tahun baru kat luar.. malas ar.. ramai sangat orang.. serabut otak hihi.. dah tua agaknya kikiki.. sebab tu mood nak enjoy dah kurang.. lagipun ada anak2 kecik ni payah la kan.. xpe.. rasanya dah puas berembun dulu.. :p

Apa saya buat tak tidur agaknya ek.. hihi.. saya gini lah.. suka buat kerja time suasana sunyi.. tenang.. time ni lah saya membasuh baju twins.. saya basuh tangan.. so lama sikit la ambik masa.. lepastu saya menjahit lencana sekolah anak.. ni sambil2 menjahit la ni.. lepas subuh satg kalau twins tak terjaga saya tidurlah kejap.. dah biasa gini..


Oklah.. nak siapkan menjahit.. dah blur2 dah mata ni rasanya.. 
tatatititutu

1 comment:

inazamri said...

sama la smlm kita pun jahit lencana sekolah gak

Iklan