Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Tuesday, January 29, 2013

Bisnes Online

Makin slow la pulak rasanya mengupdate blog ni.. buat bisnes online ni bukanlah sibuk mana tapi banyak masa kita tertumpu kat depan laptop atau ke sana sini urusan pos, ambil stok, hantar pesanan dan sebagainya.. alhamdulillah sejak sebulan baru berkecimpung dalam bisnes online dah nampak hasil dan hala tujunya..

Buat masa sekarang ni, saya lebih menumpukan pada penjualan kapsul baraka habbatussauda dan buku2 Pilihan Pakar Pemakanan Malaysia vol.1 yang mengandungi resepi khas untuk masakan bayi berumur 6 bulan hingga kanak-kanak prasekolah.. dan vol.2 untuk seisi keluarga dan insyaAllah jika ada kesempatan, saya nak menambah produk jualan.

Kalau ada kawan2 berminat nak dapatkan baraka habbatussauda atau buku resepi masakan pilihan pakar pemakanan Malaysia tu, jangan segan2 hubungi saya ek..


4 comments:

NinaAz said...

goodluck kak dalam bisnes!!

munna said...

teringin juga nak berbisness... tapi tak tahu nak jual apa..... semoga terus maju dlm bisnes online ye....

krole said...

wuah...tahniah...moga wak dipermudahkan dan dimurahkan lg rezeki olehNya, amin~

aisyazurina said...

salam... saya nak tanya ttg habbatus sauda baraka.... still jual ke???... berapa ringgit??... kalau nak beli ..macam mana yea... sy duk kat KL

email me: as_412@yahoo.com

Iklan