Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Friday, December 23, 2011

Rutin Lari

Wow.. dah berapa hari tak update terasa macam lama sgt tinggalkan blog bersawang.. aduhai.. kenapa lah lately ni malas sangat nak update.. bukan tak on9 tapi takde langsung mood nak mengupdate.. kemana agaknya pergi mood ni.. mungkin sebab rutin hidup aku semenjak berbadan dua ni agak lari sikit.. sikit ke? banyak kot.. aku dah tak berani nak on9 sampai lewat malam.. paling2 pun sampai kol 1 pagi jer.. tapi jarang arr aku online sampai kol 1 pagi.. aku takut tekanan darah tinggi memuncak.. biasa kol 11.30 malam aku dah masuk tidur.. biasanya bukan terus lena pun.. tapi aku taknak sebab nak on9 aku berdepan dengan masalah..

Hari ni kandungan aku dah nak masuk 4 bulan.. appotnment hospital punyalah kerap.. takpelah.. janji kandungan aku dan aku dalam keadaan sihat.. 28hb ni aku ada appoitnment lagi.. kali ni Dr nak wat detail scan.. risaunya aku.. waktu nilah nanti Dr akan tengok sama ada kandungan aku ada masalah atau tak.. aku harap kandungan aku sihat hendaknya.. doakan untuk aku yer kawan2..

Dah lama tak blogwalking.. rindu nak ketuk2 tabung kawan2 hihi..

No comments:

Iklan