Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Saturday, July 18, 2009

Dah Makin BerUSIA

Kalau aku asik pikirkan hal ni, mau sasau aku dibuatnya.. semua wanita pun cam aku gak kot hehehe.. bukan sebab husben nak kawin lagi satu or pening paler memikirkan macam mana nak bayar hutang tapi sebab USIA makin meningkat hahahaha!!! Hari ni aku 33 tahun.. Alhamdulillah aku diberi peluang menikmati kehidupan ini dengan orang-orang tersayang selama 33 tahun dan moga aku dipanjangkan umur untuk bersama mereka lagi 33 tahun dan mungkin lebih.. insyaAllah..

Berbalik citer gerun aku tu kan.. bukan apa.. tau jer ler.. kalau usia makin meningkat ni, macam-macam penyakit leh datang kalau aku tak jaga makan.. sememangnya aku susah nak tahan nafsu makan.. tapi takdelah aku 'over' bab makan ni tapi aku susah nak diet.. Wat ever pun aku berdoa, moga aku terus diberi kesihatan yang baik untuk aku menjalankan tanggungjawab aku kepada agama, keluarga, masyarakat dan negara... semangat!! aku serius la..

No comments:

Iklan