Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, April 21, 2008

CaBaRAn ExAM




23 April 2008

Hari ni aku baru berkesempatan nak ngadap pc.. 2,3 hari ni aku mmg tension giler.. tension, weak, stress dan ntah apa2 lagi dok dalam diri aku.. aku tension sebab aku tak dapat nak tumpukan perhatian kat buku, kene prepare kan achapnye soalan2 latihan coz dia ada ujian tropikal 2, mira lak demam selsema,.. bayangkanlah budak setahun selsema.. uwaaaaa.. kesian aku tengok dia nak bernafas, payah sangat.. pagi semalam aku dah bawak mira pegi jumpa doktor Ruzini, mira dapat ubat demam ngan selsema dan antibiotik. Dr.Ruzini jarang nak bagi antibiotik tu tapi sebab mira nye selsema teruk, dengan cara tu jer, selsema mira cepat sembuh.. yess..mmg terbukti, dalam 2 hari jer, mira dah beransur pulih..alhamdulillah syukur kat Allah SWT. Hari ni dapat jugak aku study kat PSZ dgn tenang sebab mira pun dah hampir sembuh, achap lak dah habis periksa.. syukur sangat.

No comments:

Iklan