Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Thursday, December 13, 2007

RiNDu2an

Bila dah jauh jauh ni baru terasa rindu.. dah lama aku tak rasa perasaan ni huhuhu (tup muka..malu).. uwaaaa..aku rindu kat husben aku!! huwaaaaa..seronok bila rindukan seseorang tapi..seksa jiwa raga plus batin sekali hahahaha!!! (18SX)..

2,3 hari ni aku ada terima call dari beberapa kawan2 lama.. dorang heran macam mana aku boleh lepak kat umah mak mentua lama-lama.. ntah la, aku tak rasa macam lepak kat umah orang lain.. mayb sebab keluarga mertua aku ni tak kisah dan terima aku seadanya.. alhamdulillah aku boleh masak sama2. berbual, bergurau dan yang terkini esok aku ada sessi belajar buat baju kurung ngan mak mertua aku.. ntah boleh entah tidak aku ni..semangat jer lebih hehehe..nantikan hasilnya k..

No comments:

Iklan