Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Saturday, December 22, 2007

KaNGaR, PerLiS

Hari ni kami ke Kangar, tapi sebelum tu kami ke SP dulu, gi umah Mak Teh sebab nak ikut Liza balik sekali. Liza ni anak Mak Teh, dia sekuarga dok kat Kangar so malam ni kami bermalam kat umah liza la nampaknya. Kami sampai SP kul 9.15 malam, then tunggu liza bersiap.. pada mulanya Pakteh ngan makteh nak ikut sekali, tapi dada Pakteh sakit, so tak jadi ikut..takut jadi apa2 lak nanti. Pakteh bukannya leh penat sangat. Kami bertolak dari SP kul 10.30 malam. Si Wan bawak avanza punya la laju.. 1.4 jer meter tak turun.. kami ikut dari belakang. Kami sampai umah liza kul 1.20 pagi. Nasib la si mira tak meragam hehehe.. Malam tu dia tido elok jer.

Esok tengahari kami ke umah MakNgah..kenduri kahwin si Fahmi. Meriah sungguh! aku ngan mira banyak lepak dalam bilik yang ada aircond hehehe.. bukan anak yang panaz tapi mak dia yang lebih ekekeke..

Aku ngan husben rancang surprise untuk abah.. hari ni 23hb besday abah. Aku dah tempah kek 2 hari lepas kat kangar. Aku mintak tolong liza tempahkan. Dalam nak sorokkan dari abah, berlaku eksiden yang tidak diingini. Salah aku jugak pi letak bawah selimut hehehe..si aina anak Makyam terletak tangan kat atas kotak..so habis wording kek tertanggal dan melekat kat kotak..sian si aina, dia nangis, dia rasa bersalah sangat.. aku takleh nak pujuk lebih2 coz nanti aku ikut nangis sebab aku ni kan lembut hati..tapi kami dah operate kek tu..jeng jeng jeng!! Kami bawak kek ke depan..kat pelamin..abah kat dapur ngah bahagi2 lauk2.. Farah pi panggil abah ke depan ngan mak.."Selamat Hari Jadi, Selamat Hari Jadi Abah/PakLong, Selamat Hari Jadiiiiii!!!.. abah pun tiup lilin..seronok aku nengok. Bertuahnya aku berada dalam family abang..alhamdulillah.

Malam kami balik ke umah liza..esok pagi2 balik SP.

No comments:

Iklan