Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Thursday, August 16, 2007

SeLaMat HaRi JaDi SaYaNG!


Makin tua laki aku ni..mcm la aku makin muda hahahha.. tadi kita orang potong kek. Kitaorang? hehehe aku ngan husben aku arr, sebab aritu tak sambut kan so arini sambut sekali arr.. aku tempah Chocolate Chip Walnut from Secret Recipe..sedap jugak rasa kek tu tapi aku rasa sedap lagi Moist Chocolate Cake masa besday achap aritu..terasa coklatnya.

Aku suka beli kat secret recipe tu bukan apa, walaupun harganya mahal standard RM65 tapi aku puas hati dengan rasanya. Tak macam kek yang beli kat kedai kek biasa, susah nak dapat yang sedap. Tak tau la nape jadi gitu. Pernah dulu aku beli kek untuk achap kat kedai kek, macam makan marjerin bayangkanlah.. sejak haritu aku serik..

Nanti aku nak belajar wat sendiri arr hehehe mayb leh jadi lagi sedap dari kat Secret Recipe kan kan kan..

No comments:

Iklan