Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, August 6, 2007

Arghhhhh.. NGaNTuK!

Aku takleh tido, sekarang dah pukul 2.54 pagi. Badan dah terasa panas, ni sure terjangkit demam dari abah achap..lagi pun aku dah tido lama balik dari class smlm.. alhamdulillah nampaknya adik mira dah boleh lena malam ni, cuma still takleh tido lam bilik agi coz dia tak leh kene aircond. Kalau tak on a/cond abg achap lak bising, tak tahan panas. Takpe lah, kene tido kat hall la lagi.

Dua Class yang baru lepas minggu ni buat aku tensen, sebab aku ngantuk. Tido malam sejam je.. mana leh tahan. Adik Mira takleh tido, memerengek jer. Balik dari class ahad smlm dalam kul 2 ptg, pas je makan2 ngan achap ngan husben aku..apa lagi, naik atas katil, capai remote aircond..zuuppp terus lena. Aku sedar dah kul 6.00 ptg, tapi smbung agi tido sampai kul 8..habis sume langgar. Waktu maghrib pun aku tak sedar. Apa-apa pun tq kat husben aku sebab ambik alih tugas jaga mira sementara aku kembalikan tenaga aku yang hilang tu..

2 comments:

Name Company said...

hai kak atie amik kos ape?saya space gak..huhuhu nice blog

atieaizam said...

Hi demon, tq coz singgah sini, oo space gak ekk.. coz ape? saya coz HRD..

Iklan