Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Wednesday, November 2, 2016

KINETIC SAND MURAH

Ralit oiii.. anak2 dah tak cari hpon dah.. asik nak main pasir je .. selain menguji kreativiti anak2, bermain pasir juga boleh merehatkan mata, mengurangkan risiko anak2 mendapat rabun klau asyik dgn hpon je.. seronok tau layan anak2 main pasir ni.. boleh ajar mcm2 bentuk..


Kinetic sand ni x bahaya.. tak melekit.. senang nak kemas, cantik, ada mcm2 kaler tau.. 1 set 1 kaler.. set ni sekali dgn tray n accessories.. harga pun tak mahal.. klau COD rm35 jer utk 1 set.. cod kat stesen lrt sentul timur je.. 

Mai la dptkan 1 set Kinetic Sand ni.. sebelum cuti sekolah ni kan, mommy dah standby mainan utk anak2 agar mereka ada aktiviti nanti.. klau berminat, boleh order melalui wtsap 0123637531 ye.. 

1 comment:

padin no said...

hahaha ni bukan budak je suka,
mak budak pon suka.. maklumla dulu xde mainan camni..
pasir real punya...

Iklan