Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Friday, November 4, 2016

DAH BALIK MUKA ADA MANIS

Sebulan lebih mak ke Pokok Sena.. mak gi rumah adikku.. alhamdulillah hari ni mak kembali ke rumah kesayangannya.. rumah yg dirindui sgt2.. hari2 kol nak balik KL hehehe.. cemoiiih dok kedah lama2 kta nye..

Mlm ni mak dah boleh tidur lena la.. dapat balik bantal busuk dia..

Mak balik naik ets dri Alor Setar.. ditemani adik aku Sue.. seronok tapi lenguh kaki katanye naik ketapi tu.. boleh tahan gak hga nye.. Alor Setar - KTM KL rm77 seorang.. klau aku anak ramai ni.. hmmm sgt mahal kot hehe..

2 comments:

Noor Maizan said...

Bosan ets ni sbb kalau bas boleh tengok tv, hehehe.

Atie Aizam said...

@Noor Maizan : bosan satu hal.. seat pulak kecik.. space kaki pun sempit.. dah 2 hari balik lenguh kaki pun tak hilang lagi.. :)

Iklan