Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Sunday, November 1, 2015

Alhamdulillah..

30 okt 2015.. Aku selamat melahirkan seorang puteri comel seberat 3.4kg.. Terima kasih Ya Allah kerana memberi aku peluang untuk kali ke4 merasai pengalaman yang tidak mungkin semua org dapat merasainya.. Syukur alhamdulillah..

Meski pun kelahiran kali ni sangat menyakitkan, namun aku tahu setiap kesakitan yang ku alami ini adalah penghapus sebahagian dosa2 ku yg sebelum ini..

Ya Allah, Ya Rahman Ya Rahim..
Kaulah yang Maha pengampun lagi Maha Mengasihani.. Hanya padaMu aku memohon keampunan dan berikanlah aku kesihatan yang baik dan segera sembuh dari luka2 bersalin ini.. Amiinn..

Kau kurniakan lah kesihatan yang baik juga buat baby ku.. supaya dapat membesar menjadi anak yg solehah..amiinn..

No comments:

Iklan