Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Friday, September 4, 2015

HAPPY 16th ANNIVERSARY

4.9.1999 - 4.9.2015
Syukur Alhamdulillah.. Dah 16 tahun dah kami melalui suka dan duka kehidupan, pahit & manis hidup bersama2.. terima kasih krn sabar melayan kerenah sy selama ni.. Semoga kita terus diberi peluang bersama hidup bahagia hingga ke jannah. Amiinn..

Rumahtangga mana yang tak pernah diuji kan..  rumahtangga mana yang tak pernah dilanda ombak ribut taufan kan.. biasa lah.. merajuk, mengamuk, baran, nangis, happy, gembira, riang semua ada.. semua pernah dilalui..

Aku amat bersyukur dijodohkan dgn seseorang yang baik dan penyayang.. x kisah la x romantis (macam redha dah hahahahaha).. tapi bab makan minum kami, alhamdulillah dijaga dgn sempurna..

Terima kasih Ya Allah..
Terima kasih abg



1 comment:

SyamilaMohd said...

selamat hari ulang tahun...semoga kekal hingga jannah... ^_^

Iklan