Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Wednesday, September 2, 2015

AYAH KENE STROKE


Ptg smlm, dlm kol 3 lebih aku dpt call dari adik aku kat hkl yg ayah kene stroke.. Stroke yg x berapa kuat, tapi 1 sign yang sgt tak bagus utk kesihatan ayah .. Kami ingatkan ayah semakin pulih.. Doc pun dah plan yg minggu dpn ayah dah boleh discas.. Tapi lain pulak jdinya.. Dlm kol 4 lebih aku sampai HKL, ayah masih lemah, doc terangkan dgn detail keadaan ayah .. aku tahan diri dari menangis dpn doc.. Selesai penerangan, aku keluar dari wad..berjurai2 air mata x terbendung lagi.. dah x kisah org lalu lalang.. Pastu baru teringat yg aku kene kawal emosi.. BP aku skrg up n down.. Aku xnak kene tahan wad.. Aku masuk balik wad ayah.. Ayah dipindahkan ke katil separa kritikal utk pemantauan dokt.. Aku usap tgn ayah.. aku pandang muka ayah.. "Ayah, yupa syg ayah tau.."

Apa saja ketentuanMu Ya Allah, aku redha.. Kau permudahkanlah segalanya..Amiinn

No comments:

Iklan