Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Sunday, April 12, 2015

BIRTHDAY AMIRA FAARYSA YANG KE 8

Hari ni besday Mira.. Anak perempuanku nan satu.. dari bulan Mac lagi Mira ingatkan aku.. "mama, april nanti besday mira kan" hehe.. dah pandai tengok kelendar.. ialah dah darjah 2 kan.. so masuk je April.. dia dah menghitung hari.. sehingga pagi tadi.. aku memang dah plan nak buat apa.. buat yang termampu dek badan.. karang beria2 buat ada yg masuk wad pulak..

Sambut besday dengan kek memang tak dapat dipisahkan.. Kek aku memang jarang nak tempah2.. beli yang siap aje.. kali ni permintaannya nak Kek Strawberry.. berpusing jugaklah cari kek yang Mira nak.. tak jumpa la pulak.. akhirnya aku ke Secret Recipe macam selalu.. cadangnya nak rembat je kek yg mana ada.. x sempat dah nak cari2 merata.. tapi tu lah.. dah tertulis rezeki anak aku nak dapat kek strawberry nye.. tak sangka kat Secret Recipe ada Kek Vanilla Strawberry.. harga sebiji kek RM130 nett..

Inilah Kek Vanilla Strawberry

Menu lainnya.. aku just masak speggeti dan carbonara.. pastu minta tolong adik aku gorengkan nugget and chicken finger.. sebagai tambahan, aku oder KFC 1 Bucket + 5 ketul.. tu je..

Menu kali ni..

Ni lah besday girl nye.. :D

 Makan ramai-ramai macam ni memang best!

 Ni buah hati aku.. encik asben yang disayangi.. :)
Anak-anak yang dikasihi.. yang sulung je takde dalam gambar..

Alhamdulillah, syukur sangat.. majlis berjalan dengan lancar.. walau pada awalnya hujan turun.. tapi dalam kol 5 ptg, hujan dah berhenti.. cuaca sejuk je.. bertambah seronok kami berkumpul..

Next birthday.. si kembar pulak..

No comments:

Iklan