Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Wednesday, May 7, 2014

Moga pulih dengan FOOT PATCH

Semenjak dua tiga minggu ni badan rasa lain.. malas nak bergerak.. asik mengantuk jerrr.. aishhh.. mana leh jadi.. kene buat sesuatu.. klau berbadan dua tu terasa malas2 tu lain.. ni xde apa2 tapi malasnya bukan main..

Semalam.. aku singgah kat pharmasi yg baru bukak kat area umah aku tu.. nak cari sesuatu utk penyakit malas ni.. so aku terpandang kat plaster kaki tu.. bagus untuk blood circulation ni dan buang toksin dalam badan.. ada offer utk members lagi.. apa lagi.. terus jadi member ler.. dapat harga rm29.90 utk 10 patch.. takpe.. aku cuba dulu.. klau ok aku teruskan.. klau x ok aku nak tukar foot patch brand lain pulak.. kalau tak leh gak.. baru cari alternatif lain..



 Hari ni hari ke-2.. rasa malas tu mcm dah kurang.. tapi sakit tapak kaki masih terasa.. nak kene gi urut reflexology kot.. sapa mau teman?? nanti nak cari geng la pegi sana.. segan pulak nak gi sorang2.. hihi.. sapa mau teman kasi hello k.. :D


No comments:

Iklan