Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Thursday, February 20, 2014

Bowling Tournament Kelab Kembar Malaysia KKM

Ni cerita awal bulan haritu..

Hari yang di nanti dah tiba.. tapi malangnya aku tak dapat nak ikut tema baju yang ditetapkan oleh urusetia.. sebab tema baju tu aku baru tau semalam.. aku mana ada baju kaler pink hihi.. klau tau awal leh gak aku gi sopping mencari.. tapi ni tau dah petang.. mana sempat nak cari baju kaler yang di minta.. biru muda utk lelaki dan pink utk pompuan.. hmm xpelah.. next time lah yer..

Awal2 dah siapkan si wiwin.. hazim n haziq .. dorang tu mmg pantang suh pakai kasut.. tau jer nak gi jalan.. tak sabar2..

Kami sampai dah pukul 10 lebih... aku ingat dah lewat.. yerla kan.. urusetia suh mai kol 9.30 pagi kot huhu.. aku paham.. byk kene uruskan dulu b4 main..

Satu team 4 orang.. aku dan asben digandingkan dgn pasangan  Dian ngan asben dia dlm satu pasukan.. kami tak kenal pun.. kat sini lah kami kenal.. ramah mesra orgnya.. dian ada wiwin gegirl.. comel sgt.. dlm kol 10.30 pagi game bermula.. group ku nama LENGGANG KANGKUNG hihi.. sesuai u!! aduhhh lama sungguh x main.. layan kan aje.. janji jangan ke longkang sudah :D

Nak habiskan 3 game sorang.. aduhaii lenguh dah tanganku.. 100plus jadi pembekal tenaga dikala aku dah mula tunjuk simptom2 pancit hahaha!! dipendekkan cerita.. jangan x caye.. we ar the Champion!!! huhu..

Apa2pun.. kami gembira sgt dpt kenal few rakan2 kelab.. tak sempat nak kenal semua coz bz memboling.. in shaa Allah klau ada rezeki join event lain.. leh kenal2 lagi..

jom layan gambar2 yg sempat disnap..








No comments:

Iklan