Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, September 9, 2013

Nabila Huda dan Anak Kemalangan kat Karak


 Semalam saya baca berita ni.. nabila huda kemalangan dengan anaknya..
tapi bukan nabila yang drive.. 
yg kesian tu, anak nabila si keisha tu patah tangan dia.. 
tapi tak tau nabila macam mana pulak.. harap dia ok.. 
semoga cepat sembuh ya..

pada bekas asben nabila huda, semua tau awak terkejut dan marah..
tapi bincang lah elok2..
jangan lah guna media untuk luahkan rasa marah tu..
sure nabila pun tak mau jadi macam tu..
ok.. peace no war!!



Gambar: currentlife2u

3 comments:

inazamri said...

la saya lambat dpt berita.dok sibuk sgt kelmarin.Baru tau bila tengok ni

Amirul Amir said...

selamat.. no-ordinaryblog(BlogKartunDunia)

atie aizam said...

@inazamri: sy pun tau dari watsap kawan2.. :)

@Amrul Amir: semua selamat ek.. alhamdulillah

Iklan