Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Thursday, September 19, 2013

14th ANNIVERSARY

Cerita dah basi, tapi xpe kan untuk kenangan akan datang..
Nak dijadikan kisah, sebenarnya saya dah 2,3 tahun tak sambut hehehe..
Percaya tak yang kami selalu 'lupa' tarikh bersejarah ni.. 4 Sept
Tapi kali ni, tahun ni saya siap pasang alarm lagi kikiki.. punya lah haruu..

Dah 14 tahun.. 
Cabaran? hmmm.. kalau takut di lambung ombak, jangan berumah ditepi pantai.. cewahhhhh hihi..
tapi tu lah hakikatnya.. biasalah kan hidup berumahtangga ni kan kan kan..

Sambut berdua?
tak lah.. saya dan asben lebih selesa sambut bersama dengan anak2..
Tahun ni saya serahkan pada anak2 buat pilihan nak makan kat mana.. 

so antara pilihan mereka..
Satay Samuri??
KFC??
McD?
Pizza Hut??
akhirnya si abg serahkan kepada si kakak untuk buat keputusan..

pilihan kakak..

taraaaa...







Alhamdulillah seronok tengok semua happy terutama anak2..
Panjang umur kita sambut lagi yer..
In shaa Allah.

1 comment:

wardah mustapa said...

Assalamualaikum..salam ziarah!!

Jemput ziarah blog saya ;)
http://supplementforall.blogspot.com/

Iklan