Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Wednesday, January 23, 2013

Nutritionists Choice Cookbook Vol.1: Resepi Shat Untuk Si Kecil Anda

Teruja..


Itulah perasaan saya bila saya dapat buku yang saya beli 2 hari lepas.. rasa tak sabar nak sediakan masakan untuk baby hazim ngan baby haziq yang sekarang ni dah berusia 8 bulan.. dengan harga hanya RM20 saya dapat banyak tips, resepi dan maklumat mengenai pemakanan kanak2.. buku ni dibuat oleh Pakar Pemakanan Malaysia.. tak rugi saya keluarkan RM20 untuk dapatkan info2 yang berguna yang macam2 dalam buku tu.. kalau nak google apa2 info tentang pemakanan mmg boleh dapat tapi bila ada buku sendiri aduhaiii.. confident tu lain rasanya..

Oleh kerana keterujaan saya tu, saya nekad nak jual sendiri buku tersebut kepada kawan2 saya.. saya promote pada mereka kebaikan buku tersebut.. dan nampaknya feedback yang saya terima sangat2 menggalakkan..

Esok stock buku Nutritionist Choice Cookbook sampai.. so saya dah boleh packing dan pos pada kawan2 yang dah order semalam dan hari ni..

Kepada kawan2 lain yang mahu memiliki buku Nutritionists Choice Cookbook Vol.:1 tu, boleh sms atau whatsaap ke no. 0123637531

2 comments:

Siti Zaharah said...

Saya berminat juga ada lagi ker?

atieaizam said...

@Siti Zahara yg order tadi yer.. thanks dear

Iklan