Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Thursday, March 11, 2010

Satay Haji Samuri

Hari ni meriah kat umah aku.. ada adik ipar aku ayie ngan family dia, mak ngan abah, mertua ayie pun ada sekali. Mereka sampai dah petang pun.. dorang nak gi Serawak esoknya.. malam tu husband aku blanja semua sekali makan satay samuri kat gombak. Mak ngan ayah aku pun turut serta.. bercerita pasal satay samuri ni, aku tak puashati sket la pasal service yang dorang buat.. dulu masa kat kajang dorang perform bagus nye service siap ada tisu basah lagi tapi skrg dah takde.. kalau setakat takde tisu wangi tu aku paham la sebab nak cut cost bagi balance ngan harga satay tapi ni ha.. service order pun takde.. ader ke customer yang kene beratur, order apa nak makan.. masalah lagi bila order air.. kene ambik kertas nak catit sapa nak minum apa dan sebagainya.. dah jadi waiters kat situ pulak.. sorry la ekk.. tak bagus arr service u all macam tu. Walaupun aku balik dengan kekenyangan tapi aku tetap tak puas hati pasal service tu.. Haji Samuri kene amik action pasal tu.. lagi pun aku tengok aritu takde la ramai sgt pelanggan macam sebelum ni.. agaknya dorang pun tak suka service yang macam ni kot..

Esok pagi, aku buat sarapan.. aku masak nasi lemak, sambal sotong, telur dadar, sambal ayam ngan ayan goreng.. banyak nye menu aku hehehehe.. sebenarnya ayam tu balance ayam yang mak bawak semalam.. aku panaskan balik jer.. jangan membazir hikhikhik!!! Agaknye dorang lapo kot, pagi tu nasi lemak cukup laris.. atau sedap nasi lemak aku tu hehehehe!!

Kol 9.00 pagi rombongan ayie n mak abah nak gerak ke LCCT.. husband aku hantar.. aku ingat nak ikut tapi nak wat camner tak muat avanza tu.. lepas bersalam salaman, aku ajak mira tido hehehe sebab tak cukup tido semalamnye tu..

No comments:

Iklan