Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Thursday, December 17, 2009

Serba salah.. Kuliah vs Ambik Anak2

Ahad ni aku ada class.. class Analisis Keperluan Latihan (AKL) atau Need Assesment (NA) tapi husben ajak balik esok coz minggu depan dia dah busy.. hurmmm.. atau biar husben balik jer dulu.. aku balik kemudian? atau aku balik jer ikut husben aku.. aku rindu giler ngan anak-anak aku tu.. dari minggu lepas agi aku nak balik.. tapi husben kata tak payah la.. nanti dia kat sini takde orang jaga..(ngada-ngada) hehehe.. uwaaa.. kalau aku balik, dapat jumpa anak2 aku cepat sket.. leh ilang rindu.. leh tengok muka anak-anak aku bila aku ngan husben sampai.. leh tengok air muka dorang bila dapat hadiah.. boleh tengok kegembiraan dorang.. tapi class tu class pertama semester nih.. banyak info biasa nye lecturer bagi dalam class pertama ni.. assignment pun dapat tau masa class pertama gak.. uwaaaaa.. camner ni!!! kusut otak..!!

kata hati kanan.. "BALIK!!"

kata hati kiri.. "PEGI CLASS!!"

kata hati kanan lagi.. "BALIK LAAA..."

kata hati kiri pulak.. "RUGI KALAU TAK MASUK CLASS"

uwaaa...mane satu ni.. arghhhhhhhh...

atau sebenarnya ada sebaab lain? sebab yang membuatkan aku tak nak balik sekali? atau sebab mood happy yang melanda aku sejak balik dari kampung aritu semakin samar? atau sebab.. dah dah.. takmo sedeh2.. yang penting tengok mira ngan achap..

"akan ku buang kesedihan itu sejauhnya demi anak2 ku" bisik hati kecilku..

No comments:

Iklan