Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Wednesday, November 18, 2009

Penangan Facebook & Batuk

Wah.. aku dah makin jarang update n3 aku nih.. exam dah habis tapi kenapa tak sempat ekk.. hehehe.. ni semua di sebabkan facebook la.. dulu selalu aku klik www.atieaizam.blogspot.com tapi kebelakangan selepas exam ni aku dok ralit berkebun kat www.facebook.com hahaha.. bayangkan aku sekarang dah leh kalahkan level adik aku yang terdahulu menceburi bidang kebun berkebun nih.. punya tekun aku berkebun kat FarmVille.. kalau ada awards.. aku sahih leh dapat Kategori Pekebun Terbaik.. tak faham ekk.. kalau tak faham... layari lah facebook anda tapi jika anda terjebak seperti saya.. jangan salahkan saya k.. saya takpe sebab ngah bercuti semester..

Hurmm.. walau camne sebuknya aku kat kebun tu.. aku akan pastikan aku jengok blog aku ni sebab blog ni ibarat lukisan hidup aku.. apa yang tertulis adalah sebahagian perjalanan aku sebagai seorang insan di dunia ini.. kalau boring-boring aku selalu baca n3 yang lepas-lepas.. tahun lepas-lepas.. kalau aku boleh coretkan kembali perjalanan hidup aku dari zaman remaja dulu..alangkah indahnye..kan kan kan.. tambah-tambah bila dapat baca balik cerita di waktu zaman bercinta ngan husben ku yang tersayang ni.. mesti indah kan.. ada lucu..ada sedih..ada ketawa..ada marah..ada majuk hehehe..

Hampir aku terlupa.. haa sabtu lepas aku ngan husben ke sekolah achap.. ada Majlis Anugerah Cemerlang.. alhamdulillah achap dapat no.3.. ibu atau bapa perlu temankan anak naik atas pentas.. so husben aku yang amik posisi tu sebab aku tak sihat.. tapi disebabkan majlis achap..aku pegi gak.. Tahniah Abang Achap.. Mama doakan abang achap terus berjaya dunia dan akhirat yer sayang.. Amin.





Hari ni lak aku ke klinik.. Klinik Semarak..aku bawak mira.. aku dah tak tahan batuk macam ni.. batuk yang disusuli dengan kencing.. tak penah aku batuk gini.. terpaksa aku menggunakan pad siang malam.. doktor Pritam bagi aku ubat.. antibiotik..ubat batuk..ubat kahak..ubat sesak nafas..ubat demam..ubat ape ntah satu agi ni.. punye lah banyak.. aku tak kisah sbenarnya.. janji aku baik cepat.. agi pun minggu depan aku ada interbiu spa 2nd time.. takkan aku nak jawab kat penemuduga tu dengan keadaan terbatuk-batuk tu.. balik dari klinik aku terus gi umah mak.. masa nak balik umah aku, ntah nape aku berpeluh-peluh.. tangan aku menggigil.. dalam hati aku dah risau.. ubat ape yang doktor bagi kat aku ni.. aku rasa ubat yang last aku makan tu tak serasi ngan aku.. ubat ni aku makan berjarak... so kesan nya aku tau.. sampai umah aku terus on aircond baring terus.. jantung aku berdegup macam orang berlari 100 meter.. sangat kencang.. aku tak putus berdoa moga takde ape yang buruk akan berlaku.. lepas sejam macam tu..keadaan aku dah makin reda..alhamdulillah.. pas makan baru aku leh tido kejap.. harap esok lusa batuk aku akan sembuh hendaknya..Amin.

No comments:

Iklan