Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Sunday, April 19, 2009

Kelahiran & Pesta Buku Antarabangsa 2009

Alhamdulillah semalam 18 April yen dah jadi bapak.. Yen dapat anak pompuan.. Adik ipar aku pun sihat cam baby dia jugak..alhamdulillah.. aku dah tengok muka anak yen masa aku kat PWTC tadi ngan achap..comelnye.. ni yang aku nak cepat-cepat dapat baby nih huhuuhu...bercakap pasal g PWTC tadi aku gi Pesta Buku Antarabangsa 2009.. husben aku arr cadangkan aku ke sana bawak achap.. mayb aku pegi dah kul 6.oo petang tu sebab orang dah tak berapa ramai..tapikan..tak banyak buku luar pun..yang ada buku2 sekolah..majalah..komik..buku agama tapi buku-buku macam dari Pearson, McGraw Hill aku tak nampak pun..jenuh jugak lah aku melilau mencarik..tak macam pesta buku pun sebab tak banyak buku.. or mayb buku-buku yang aku nak cari takde tu sebab aku kata tak banyak buku kot hehehe.. tapi ialah..aku leh terpikir nak pi kedai buku cari buku2 yang aku nak tu sebab takde kat situ so..lu pikirlah sendiri!!

No comments:

Iklan