Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Friday, September 26, 2008

TaK Sabar

Hari ni aku gi keje naik lrt.. dalam lrt aku tengok ada beberapa orang bawak beg besar.. dah tentu dorang nak balik kampung kan... yer lah raya dah nak dekat.. masing-masing dah tak sabar nak pulang berhari raya kat kampung halaman. Macam-macam gelagat dalam lrt hari ni..ada 2 org perempuan muda salah naik lrt..dorang nak ke Bukit Jalil n sepatutnya dorang naik lrt yang menghala ke sana.. tapi kalau dorang teruskan naik lrt ni pun takpe sebab kat stesen CSL boleh tukar tren.. budak pompuan ni tak biasa naik lrt arr tuu....kat sebelah aku lak, ada sorang makcik yang sangatlah peramahnya... dengan berbaju kurung satin, jap jap makcik tu melurut ke kanan..jap jap ke kiri ikut brek lrt tu.. nak tau napa makcik tu jadi gitu? ni sebab makcik tu punya baju licin..satin kan..tapi lawa gak baju makcik tu.. 20 minit aku dalam lrt tu dok memerhatikan orang..tak sedar yang aku mungkin di perhatikan oleh orang lain gak yang berperangai macam aku... hahahahaha..padan muka aku!! tapi apa aku kisah, jgn bagi aku perasan sudah la huwahuwahuwa... !! aku sampai stesen ampang terus aku ke depan..ke jalan utama. Tak kuasa aku nak berebut tunggu teksi kat depan pintu keluar stesen tu.. dengan perasaan yang separuh semangat tu, aku tahan teksi.. pemandu teksi tu india..muda lagi..boleh la tahan ... takde la rupa macam, Shah Rukh Khan tapi boleh laaa.... kalau dengan diana ok kot hahahaha!!!! diana???? sape diana? tetiba jerk aku sebut nama dia kan.. Diana ni adik yang keje sama tempat ngan aku.. dia org seberang cam aku gak..cuma aku ni keluaran malaysia campuran..tu yang lawa sket tu hahahaha!!!

Hari ni aku siapkan semua keje yang ada.. n kemas barang2 aku..hmmmm.. macam nak pergi terus jerk huhuhu...ntahla..ikut perancangan aku dah takmo keje sini.. takmoooo!!!!! adalah sebabnya kenapa.. hanya aku ngan keluarga Lost City jerk yang tahu huhuhuhu.... nama tempat aku keje ni Lost City.. semua yg keje sini semua akhirnya akan LOST mind huhuhu.. kecuali aku lah.. iman aku ni gagah lagi..insyaAllah..

Aku dah tak sabar nak balik kampung.. rindu kat mira sangat-sangat!!

No comments:

Iklan