Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Sunday, September 28, 2008

BerBuka Puasa Bersama Team Ittar Tersayang

MAJLIS BERBUKA PUASA BERSAMA
TEMPAT: HOTEL PUTRAKL
MASA: WAKTU BERBUKA LERR..
MAKANAN: MACAM-MACAM ADA...
KEHADIRAN:
1. Aku, Husben & Achap.
2. Ina
3. Sus
4. Am & tunangnye Azri
5. Shah
6. Fozol

Nampak nye itu sahajalah yang dapat menghadirkan diri masa berbuka puasa tu.. mayb waktu jemputan tu terlalu singkat.. hari selasa cadang.. hari sabtu on.. tapi takpe..insyaAllah kita wat yang proper nanti k... walaubagaimanapun yang datang haritu, mengimbau kenangan aku masa study ngan dorang dulu..kami selalu bersama..karoake..bowling..ponteng class hahahha...selalu sekepala meskipun kepala aku ni beza sket dari dorang.. aku ni kepala tua tapi jiwa mude hehehe... Walaupun fozol junior aku tapi kami akrab...thanks fozol coz sudi menghadirkan diri..

Acara makan-makan bermula sebaik azan berkumandang... tapi kali ni makanannya tak sehebat tahun lepas.. aku n budak-budak paham coz kos ekonomi meningkat..so semua kene naik harga tapi hotel ni maintain dengan RM lama..cuma menu dia tak la sehebat dulu..menu tak seberapa pun kami tetap maintain kat meja makan..sampailah la manager dia mengalu2kan semua tetamunya pulang hahahaha!!!!... siap tunggu kat depan pintu lagi..sabo jer la.


No comments:

Iklan