Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, May 26, 2008

Lipur Lentang Lagi

Pagi semalam aku ada class macam biasa. Start kul 8.30 pagi .. husben aku antar sebab su ada kat umah jaga mira ngan achap.. tak payahlah aku bersusah payah nak pi tunggu teksi.. tapi kalau ari ahad tak susah pun.. class habis kul 12.30 thari then aku terus bergegas ke pejabat space settlekan problem daftar subjek BI aku tu & amik surat2 untuk aku insert kat MARA ngan PTPTN. Su dah nunggu aku kat tempat parking UTM ngan mak.. kitorang ada agenda pasni huwahuwahuwa.. kitorang nak gi mandi manda yang sering dirancang secara mengejut.. ke mana lagi, Lipur Lentang.. macam dekat jer Lipur Lentang tu kan hehehe.. sebab dah terbiasa, jarak bukan lagi ukuran buat kami huhuhuu.. lepas ambik barang++ kami terus gerak..hampir kul 3ptg baru kami sampai ke tempat yang dituju.. ramainye oraaaaang!!! macam mana nak mandi nih.. ialahkan cuti sekolah dah start..lupa pulak kami.. then sane sini kami nampak group2 perkhemahan dgn aktiviti dorang.. hmm..patutlah ramai orang.. ada 4 seko,ah yang buat perkhemahan kat situ..

Kami tetap mencari port kami.. tapi kawasan kami dah ada orang park..takpeee.. kitorang park kat atas sket yang mungkin akan jadi tempat baru kami pasni huwahuwa.. aku yang jarang nak berendam pun kali ni tewas dengan kesegaran airnya..sejuk yang terlampau!!! tapi best!! mira pun tak kalah gak berendam,tapi tak lama la sbb air tu sejuk sangat, sian kat dia hehehe.. abang achap? hmm toksah citer la dia punya seronokla mandi, pastu dapat kawan lak..apalagi tak kuar2 lah dia dari air tu berendam.. mak pun mandi gak..tapi jap jer.. takut kaki mak krem sbb air sejuk sangat!!..husben aku? hahahaha.. dia pun takmo kalah ngan achap gak..berendam tak hengat.. erkk..sumer berendam sapa yang jaga mira? hehehehe.. ani ada..adik ipar aku.. yen ngan ani datang kemudian.. yen yang takmo mandi tu pun kalah, mandi gak akhirnya.. tapi betul, air tu sejuk sangat!!




Pas puas mandi kecuali achap yang tak reti2 nak kuar dari air tu, kami bersiap2, tukar pakaian nak balik.. akhirnya achap pun terpaksa akur jugak tukar pakaian hehehe.. then kami terus bergerak ke kawasan makan depan International HOtel..gi isi perut.. tak sedap langsung dorang masak.. pangkah tempat makan situ.. pastu kami antar mak gi opis dia.. then terus balik..

Pas aku mandi, aku bersiap balik nak kuar, nak pi cari baju ayah.. hmm tak juga berjumpa yang berkenan dihati..pi jemput mak then balik terus zzz ngan mira.

No comments:

Iklan